ارتش قلم دوستان


خلوتگاه من و دوستان

قلمرو قلبهای ما

 دوستان عزیز سلام امیدوارم حالتون خوب و دنیایی پر از شادی


داشته باشین و لحظات خوبی کنار خانواده های


خودتون داشته باشین از اونجا که این وبلاگ را برای گفتن حرف


های دل خودم و دوستان زدم هر کسی دوست داره بیاد


برا وبلاگ مطلب بزاره که همه بخونن یعنی جز نویسندگان وبلاگ


باشه لطف کنه به خودم بگه و عضو وبلاگ بشه تا اونو


جز نویسندگان بذارم البته دیگه همه فهمیدن مطالب وبلاگ در چه


موردی هست اگه خودتون هم معرفی کنید که عالی میشه از


همه سپاسگذارم.کیان



نظرات شما عزیزان:

ساعت23:14---8 بهمن 1391
تو رو خدا این چیه

ده بار ارسال کردم

همش ارور ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سلام اتوسا خوش اومدی سرعت کم و مشکلات دیگه ولی برا تو ارورداده برا من چند نظرت ارسال شده راستی مرسی از نظر گذاشتنت


ساعت23:13---8 بهمن 1391
سلام
وب زیبایی دارید.اینکه حرف دل همه ست خیلی خوبه
موفق باشید
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نظر لطف شماست اتوسا جان ایشاله بقیه هم بگن اسمشون را فعال کنم برا مطلب نوشتن مرسی


ساعت19:17---2 بهمن 1391

دلم را سپردم به بنگاه دنیا


و هی آگهی دادم اینجا و آنجا


و هر روز برای دلم مشتری آمد و رفت


و هی این و آن


سرسری آمد و رفت

ولی هیچکس واقعاً

اتاق دلم را تماشا نکرد

دلم قفل بود

کسی قفل قلب مرا وا نکرد.

یکی گفت: چرا این اتاق پر از دود و آه است

یکی گفت چه دیوارهایش سیاه است

یکی گفت چرا نور اینجا کم است

و آن دیگری گفت : و انگار هر آجرش

فقط از غم و غصه و ماتم است !

و رفتند و بعدش دلم ماند بی مشتری

و من تازه آن وقت گفتم :

خدایا، تو قلب مرا می خری ؟.

و فردای آن روز

خدا آمد و توی قلبم نشست

و در را به روی همه

پشت خود بست

و من روی آن در نوشتم

ببخشید، دیگر"

برای شما جا نداریم

"از این پس به جز او کسی را نداریم....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سپاسگذارم از لطفی که به ما داری واقعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 30 دی 1391برچسب:,ساعت 1:2 توسط kiyan| |


Power By: LoxBlog.Com